![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
درباره مجله عضویت در مجله شناسنامه مجله ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() مقالات منتشر شده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() آمار بازدید ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
صفحه اصلی > طراحی شیوه جدید تدریس با استفاده از روش های جدید آموزش
.: طراحی شیوه جدید تدریس با استفاده از روش های جدید آموزش طراحی شیوه جدید تدریس با استفاده از روش های جدید آموزش
رضوان علوی سالکویه*1، رضا فدایی کیوانی2، روح اله علوی سالکویه3
1- دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت رفتار سازمانی 2- عضو هیئت علمی و رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت، ایران 3- دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ساخت و پروژه موسسه غیر انتفاعی دیلمان لاهیجان، ایران
Rezvan.alavi.s67@gmail.com*
ارسال: اسفند 99 پذیرش: فروردین 1400
چکیده
امروزه دانشگاه ها و نهادهای آموزش عالی نقش مهمی در آموزش نسل های آینده و نیروی متخصص مورد نیاز جامعه ایفا می کنند، به گونه ای که بین توسعه یافتگی جامعه و آموزش عالی ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. به بیان دیگر عوامل متعددی می تواند بر پیشرفت یك کشور اثر بگذارد که یکی از مهمترین آنها نقشی است که دانشگاهها ایفاء می کند. عدم توجه به امر آموزش و کیفیت تدریس در دانشگاه ها و عدم همراهی فناوری در امر آموزش باعث می شود که در جامعه نیروهای انسانی با علم ولی بدون عمل داشته باشیم که در نتیجه این عامل باعث افزایش روز افزون نیروی بیکار تحصیل کرده در جامعه می شوند که باعث کاهش انگیزه، اعتماد به نفس و افزایش فشار روحی و روانی در بعد فردی وکاهش رشد علمی و تولیدات و خلق نوآوری در بعد کلان می شوند و کم کاری وکاهش در دو بعد فردی و کلان باعث عدم تحقق برنامه توسعه ششم و هفتم و چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 می باشد. با توجه به اهمیت دانشجویان و نقش دانشگاه به عنوان پل ارتباطی میان دانشگاه و بازار کار، استفاده از این شیوه ضمن افزایش انگیزه و مشارکت گروهی در فعالیت ها باعث می شود دانشجویان هم از لحاظ علمی و هم عملی(استفاده از گزارش جلسات و پژوهش های سازمان ها) رشد نموده و علم آموزی، روحیه کار تیمی و روابط گروهی افزایش یابد. همچنین با این شیوه دانشجویان برای ورود به سازمانها آماده شده و دیدگاه واقعی تر نسبت به سازمان پیدا می کنند و می تواند یک مزیت رقابتی موثر برای رشد سریع سازمانها شود و علاوه برآن میزان هزینه های آموزش کارکنان سازمان را کاهش دهد. ضمنا باعث پرورش پاسخگو بودن به مردم و مدیران در مقابل فعالیت ها انجام شده توسط کارکنان می شود. کلمات کليدي: تدریس، آموزش عالی، روش های تدریس، یادگیری دانلود مقاله : ![]() |
Journal of Science and Engineering Elites www.ElitesJournal.ir www.ElitesJournal.com پست الکترونیک ( ایمیل) : Info@elitesjournal.com تلفن دبیرخانه: 44258197 -021 ساعات پاسخگوئی به تماس: همه روزه از ساعت 11 الی 17 (به جز جمعه ها و ایام تعطیل) فکس دبیرخانه : 89780710-021 |