![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
درباره مجله عضویت در مجله شناسنامه مجله ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() مقالات منتشر شده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() آمار بازدید ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
صفحه اصلی > بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر عملکرد سازمانی در فدراسیونهای ورزشی
.: بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر عملکرد سازمانی در فدراسیونهای ورزشی بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر عملکرد سازمانی در فدراسیونهای ورزشی
1-کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم ایران 2-کارشناسی تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی یزد ایران
ارسال: بهمن ماه 97 پذیرش: بهمن ماه 97 چکیده بازاریابی سبز که آن را بازاریابی پایدار نیز نامیدهاند یک روند جالب است که امروزه در کشورهای در حال توسعه خرده فروشان نیز آن را به کار میگیرند. کاتب و هلسن بیان میکنند که بازاریابی سبز برنامههای دولت را تقویت میکند. این تحقیق در چارچوب استراتژی بازاریابی سبز و نقش مهم آن در عملکرد سازمان تأکید دارد. هدف تحقیق پاسخ به این سؤال است که آیا استراتژی بازاریابی سبز بر عملکرد فدراسیون های ورزشی تأثیر دارد یا خیر. بر این اساس فرضیههایی مطرح و مدل مفهومی برای تحقیق در نظر گرفته شد که در آن متغیر استراتژی بازاریابی داخلی با زیر متغیرهای نوآوری سبز، ارتقاء سبز و تبلیغات سبز بهعنوان متغیرهای مستقل و عملکرد سازمان بهعنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شدند. جهت بررسی هدف تحقیق، جامعه آماری تحقیق، مدیران فدراسیونهای ورزشی انتخاب شدند. جامعه آماری این تحقیق 52 فدراسیون ورزشی بود و تعداد 10 فدرسیون به صورت هدفمند به عنوان نمونه انتخاب شدند که نتایج با استفاده از نرمافزارهای SPSS تحلیل شدند. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که هر سه استراتژی بازاریابی سبز (نوآوری سبز، ارتقاء سبز و تبلیغات سبز) تأثیر مثبتی بر عملکرد سازمان دارد. واژگان کلیدی: بازاریابی، بازاریابی سبز، استراتژی بازاریابی سبز، عملکرد سازمان، فدراسیون ورزشی. دانلود مقاله : ![]() |
Journal of Science and Engineering Elites www.ElitesJournal.ir www.ElitesJournal.com پست الکترونیک ( ایمیل) : Info@elitesjournal.com تلفن دبیرخانه: 44258197 -021 ساعات پاسخگوئی به تماس: همه روزه از ساعت 11 الی 17 (به جز جمعه ها و ایام تعطیل) فکس دبیرخانه : 89780710-021 |