درباره مجله عضویت در مجله شناسنامه مجله شماره استاندارد بین المللی پیایندها شاپا: ISSN 2538-581X شماره مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 80437 صاحب امتیاز: گروه نخبگان دانشگاهی ایران دکتر سیامک حاجی یخچالی دکتر جعفر حیدری دکتر بابک جوادی دکتر مهیار جاوید روزی دکتر رضا ضیائی مؤید دکتر احمد طاهر شمسی دکتر سرور رمضانپور دکتر علیرضا باصحبت نوین زاده دکتر کیوان نارویی دکتر وحید خاکی زاده دکتر علی فرزادی دکتر بهروز بهنام دکتر عرفان صلاحی نژاد دکتر مریم اخوان خرازیان دکتر سعیده مزینانی دکتر راحله خادمیان دکتر اسلام رنجبر نوده دکتر مهناز ذاکری دکتر سیده زهرا مرتضوی دکتر رسول بهنام دکتر سید محمدرضا موسوی فرد مقالات منتشر شده جلد 1- شماره 1- دی 95 جلد 1- شماره 2 - اسفند 95 جلد 2 - شماره 1 - اردیبهشت 96 جلد 2 - شماره 2 - تیر 96 جلد 2- شماره 3- ویژه مرداد ماه 96 جلد 2 - شماره 4 - مهر ماه 96 جلد 2- شماره 5- آذر ماه 96 جلد 2- شماره 6- بهمن ماه 96 جلد 3- شماره 1-فروردین ماه 97 جلد 3- شماره 2- خرداد ماه 97 جلد 3 - شماره 3 - مرداد ماه 97 جلد 3- شماره 4 - مهر ماه 97 جلد 3- شماره 5- آذر ماه 97 جلد 3- شماره 6 - بهمن ماه 97 جلد 4-شماره 1- فروردین ماه 98 جلد 4 - شماره 2- خرداد ماه 98 جلد 4 - شماره 3 - مرداد ماه 98 جلد 4 - شماره 4 - مهر ماه 98 جلد 4 - شماره 5 - آذر ماه 98 جلد 4 - شماره 6 - بهمن ماه 98 جلد 5 - شماره 1 - فروردین 99 جلد 5 - شماره 2 - خرداد 99 جلد 5 - شماره 3 - مرداد 99 جلد 5 - شماره 4 - مهر 99 جلد 5 - شماره 5 - آذر 99 جلد 5 - شماره 6 - بهمن 99 جلد 6 - شماره 1 - فروردین 1400 جلد 6 - شماره 2 - خرداد ماه 1400 جلد 6 - شماره 3 - مرداد 1400 جلد 6 - شماره 4 - مهر 1400 جلد 6 - شماره 5 - آذر ماه 1400 جلد 6 - شماره 6 - بهمن 1400 جلد 7 - شماره 1 - فروردین 1401 جلد 7 - شماره 2 - خرداد 1401 جلد 7- شماره 3- مرداد ماه 1401 جلد 7- شماره 4- مهر ماه 1401 جلد 7- شماره 5- آذر ماه 1401 جلد 7- شماره 6- بهمن ماه 1401 جلد 8 - شماره 1- فروردین 1402 جلد 8- شماره 2- خرداد ماه 1402 جلد 8- شماره 3- مرداد ماه 1402 جلد 8- شماره 4- مهر ماه 1402 جلد 8- شماره 5- آذر ماه 1402 جلد 8- شماره 6- بهمن ماه 1402 آمار بازدید
بازدید امروز : 66 بازدید کل : 509219 کاربران آنلاین : 1 بازدید این صفحه : 1046 |
صفحه اصلی > شناسایی و دسته بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک از دیدگاه مشتریان بانک ملت
.: شناسایی و دسته بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک از دیدگاه مشتریان بانک ملت
شناسایی و دسته بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک از دیدگاه مشتریان بانک ملت
محمود ملکی ویر1* 1- کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی و مسول سپرده و خدمات در شعب بانک ملت
ارسال: خرداد ماه 96 پذیرش: تیر ماه 96 چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی شناسایی و دسته بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک از دیدگاه مشتریان بانک ملت بر اساس دو فرضیه (در قالب سوال پژوهشی) شکل گرفت. به دلیل استفاده از روش نمونه گیری، ملاک عمل قرار گرفتن جامعه آماری و قیاس قرار دادن نتایج با پژوهش های پیشین، روش پژوهش از جهت روش استنتاج، قياسي- استقرايي(تحليلي)، به دلیل شناسایی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک، از لحاظ طرح پژوهش توصیفی از نوع اکتشافی و به علت حرکت به سمت شناسایی روش های بهبود، این پژوهش از منظر هدف، کاربردی می باشد. جامعه آماری این مطالعه مشتریان بانک ملت بودند که با عنایت به دیدگاه کامری برای استفاده از آزمون بارتلت، 300 نمونه در دستور کار حجم نمونه قرار گرفته و از روش خوشه ایی و تصادفی ساده برای نمونه گیری استفاده شد. در این پژوهش بررسی اسناد، مدارک و پرسشنامه ابزارهای جمع آوری داده ها می باشند و به منظور بررسی سوال پژوهشی اول از آماره بارتلت (تحلیل عاملی اکتشافی) استفاده شد. تحلیل اکتشافی 12 متغیر تحت بررسی، حاکی از وجود پنج عامل اصلی است که نتایج تحلیل رگرسیون مبین تاثیر هر 5 گروه بر کیفیت خدمات الکترونیک بود. از طرفی تحلیل مسیر به کمک آماره رگرسیون در خصوص اثر جمعی مستقیم و غیر مستقیم نشان داد که به ترتیب گروه چهارم(تناسب اطلاعات با وظيفه، پاسخگویی و طراحی)،گروه سوم (اعتماد و قابلیت درک سیستم)گروه دوم (جاذبه احساسی و فرآیند کاری)، گروه پنجم (ارتباط منسجم و جایگزینی متداوم) و گروه اول (تعامل پذیر، جاذبه بصری، نوآورانه بودن) دارای بیشترین اثر بر متغیر کیفیت خدمات الکترونیک می باشند. دانلود مقاله : |
Journal of Science and Engineering Elites www.ElitesJournal.ir www.ElitesJournal.com پست الکترونیک ( ایمیل) : Info@elitesjournal.com تلفن دبیرخانه: 44258197 -021 ساعات پاسخگوئی به تماس: همه روزه از ساعت 11 الی 17 (به جز جمعه ها و ایام تعطیل) فکس دبیرخانه : 89780710-021 |