![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
درباره مجله عضویت در مجله شناسنامه مجله ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() مقالات منتشر شده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() آمار بازدید ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
صفحه اصلی > مدلسازی عددی تاثیر لایه چینی در سیلندرCNG کامپوزیتی HDPEتقویت شده باگرافیت اپوکسی با استفاده از نرم افزار آباکوس
.: مدلسازی عددی تاثیر لایه چینی در سیلندرCNG کامپوزیتی HDPEتقویت شده باگرافیت اپوکسی با استفاده از نرم افزار آباکوس مدلسازی عددی تاثیر لایه چینی در سیلندرCNG کامپوزیتی HDPEتقویت شده
باگرافیت اپوکسی با استفاده از نرم افزار آباکوس
پویان رودگرصفاری1، هژبر محمدی2، مهران فخرایی3*
1-دانشجوی دکتری مکانیک طراحی جامدات دانشگاه ازاد اسلامی لاهیجان 2-کارشناس ارشد مهندسی مکانیک طراحی جامدات دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان 3-استادیار دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان
ارسال: اسفند 95 پذیرش: اردیبهشت 96 خلاصه
درپژوهش حاضر به بررسی لایهچینی و تاثیر آن بر سیلندر HDPEتقویت شده باگرافیت اپوکسی پرداخته شد و مقدار نیروی قابل تحمل پس از تقویت، محاسبه گردید .درقدم نخست تمامی سیلندر به غیر از نازل را با 22 لایه گرافیت اپوکسی تقویت نموده و لایهچینی 10 لایه اول را صفر قرار داده و 12 لایه دیگر را تغییر دادیم. لایهچینی های [35/-35] ٬ [45/-45] ٬ [55/-55] ٬ [65/-65]٬[75/-75] و [85/-85] را برای 12 لایه دوم اعمال کردیم که پس از بررسی مشخص گردید که لایهچینی [65/-65] درتمامی طول سیلندر و علی الخصوص اطراف نازل ،بیشترین استحکام را ایجاد میکند و درطول بدنه اصلی مقدار تنش برای [45/-45] و [55/-55] کمترین مقدار و برای [75/-75] و [85/-85] بیشترین مقدار میباشد. درقدم بعدی لایهچینی[65/-65] برای 12 لایه ثانویه ثابت نگهداشتیم و10 لایه اول را از صفر به 90 تغییر داده و نتایج بدست آمده نشان داد که سیلندر در معرض فشار انفجار قرار میگیرد که باید ازآن اجتناب گردد و در نهایت با اعمال تقویت کننده با لایهچینی مناسب سیلندر توانایی تحمل با رتا239 مگاپاسکال ر اپید اکرد. کلمات کليدي: لایهچینی,گرافیت اپوکسی، تنش، سیلندرCNG، کامپوزیتی.HDPE |
Journal of Science and Engineering Elites www.ElitesJournal.ir www.ElitesJournal.com پست الکترونیک ( ایمیل) : Info@elitesjournal.com تلفن دبیرخانه: 44258197 -021 ساعات پاسخگوئی به تماس: همه روزه از ساعت 11 الی 17 (به جز جمعه ها و ایام تعطیل) فکس دبیرخانه : 89780710-021 |