![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
درباره مجله عضویت در مجله شناسنامه مجله ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() مقالات منتشر شده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() آمار بازدید ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
صفحه اصلی > آموزش هوش فرهنگی در هزاره سوم: ماهیت، ضرورت، رویکردها و ابعاد
.: آموزش هوش فرهنگی در هزاره سوم: ماهیت، ضرورت، رویکردها و ابعاد آموزش هوش فرهنگی در هزاره سوم: ماهیت، ضرورت، رویکردها و ابعاد مریم کابلی پژوهشگر و مدرس دانشگاه globalcitizenship2021@gmail.com ارسال: تیر ماه 1400 پذیرش: مرداد ماه 1400 چکیده هوش فرهنگي، مفهومي چندوجهي و چندبعدي است كه در آن، تمايلات انساني در رابطه با فرهنگهاي ديگر، از زواياي متفاوت مورد واكاوي و ارزيابي قرار ميگيرد؛ توانایی درگیر شدن در یک موقعیت رفتاری است که باعث استفاده از مهارتها مثل زبان و مهارتهای میان فردی و ویژگیها (نظیر حد تحمل ابهام، انعطافپذیری) شده و منجر به تنظیم مناسب رفتار شخص بر مبنای ارزشهای پایهی فرهنگی و نگرشی شخص مقابل در حال تعامل میشود. در مقالهی حاضر که به شیوهی توصیفی- مروری نگاشته شده، درصدد تبیین ضرورت، ابعاد و رویکردهای هوش فرهنگی در آموزش میان فرهنگی میباشد.
واژههای کلیدی: هوش فرهنگی، آموزش، میان فرهنگی، هزاره سوم. دانلود مقاله : ![]() |
Journal of Science and Engineering Elites www.ElitesJournal.ir www.ElitesJournal.com پست الکترونیک ( ایمیل) : Info@elitesjournal.com تلفن دبیرخانه: 44258197 -021 ساعات پاسخگوئی به تماس: همه روزه از ساعت 11 الی 17 (به جز جمعه ها و ایام تعطیل) فکس دبیرخانه : 89780710-021 |