![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
درباره مجله عضویت در مجله شناسنامه مجله ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() مقالات منتشر شده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() آمار بازدید ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
صفحه اصلی > کنکاشی بر پیامدهای شوخ طبعی در بافت یادگیری
.: کنکاشی بر پیامدهای شوخ طبعی در بافت یادگیری کنکاشی بر پیامدهای شوخ طبعی در بافت یادگیری
مریم کابلی پژوهشگر و مدرس دانشگاه globalcitizenship2021@gmail.com ارسال: تیر ماه 1400 پذیرش: مرداد ماه 1400
چکیده شوخ طبعی، به منزلۀ مقولهای چندبعدی تلقی گردیده و شامل توانایی در خلق، شناسایی و ارزیابی شوخ طبعی، تا کاربرد شوخ طبعی به عنوان استراتژی مدارا میباشد. شوخ طبعی، بخشی از هر نظام اجتماعی است و پیامدهای آن وابسته به ارزشهای فرهنگی است. هدف مقالۀ حاضر کنکاشی بر اثرات شناختی، اجتماعی و انگیزشی- عاطفی شوخ طبعی در بافت یادگیری با تأمل بر ماهیت، نظریهها و پیامدها میباشد، که به شیوۀ توصیفی- تحلیلی با استناد بر مطالعات کتابخانهای نگاشته شده است. در ابتدا به تعریف شوخ طبعی و مفهوم یادگیری پرداخته شده، در ادامه، نظریهها پیرامون شوخ طبعی در یادگیری تبیین شده، و نهایتاً پیامدهای شناختی، اجتماعی و انگیزشی- عاطفی شوخ طبعی بر یادگیری مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.
واژههای کلیدی: اثرات، شناختی، اجتماعی، انگیزشی- عاطفی، شوخ طبعی، یادگیری. |
Journal of Science and Engineering Elites www.ElitesJournal.ir www.ElitesJournal.com پست الکترونیک ( ایمیل) : Info@elitesjournal.com تلفن دبیرخانه: 44258197 -021 ساعات پاسخگوئی به تماس: همه روزه از ساعت 11 الی 17 (به جز جمعه ها و ایام تعطیل) فکس دبیرخانه : 89780710-021 |