![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
درباره مجله عضویت در مجله شناسنامه مجله ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() مقالات منتشر شده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() آمار بازدید ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
صفحه اصلی > مدیریت منابع انسانی در صنعت گردشگری با تأکید براهداف، کارکردها و اقدامات
.: مدیریت منابع انسانی در صنعت گردشگری با تأکید براهداف، کارکردها و اقدامات مدیریت منابع انسانی در صنعت گردشگری با تأکید براهداف، کارکردها و اقدامات
سیدمجتبی محمودزاده1، رحیم زارع2، فاطمه ایزدی یزدان آبادی3* 1- عضو هیئت علمی گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبائی تهران 2- عضو هیئت علمی گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبائی تهران 3-کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری -گرایش برنامهریزی توسعۀ جهانگردی، دانشگاه علامهطباطبایی
*kazemmanai1986@gmail.com
ارسال: اردیبهشت ماه 99 پذیرش: خرداد ماه 99
چکیده سازمانها بدون در نظر گرفتن نظامهای دقیق طراحی شده و هماهنگ، نمیتوانند به حیات خود ادامه بدهند و به اهداف بلند مدت خود جامه عمل بپوشانند. مدیران ارشد هر صنعت و سازمانی، در صورتی که نگاه سیستماتیک نسبت به سازمان یا صنعت خود داشته باشند، میتوانند در طراحی یک نظام سازمانی کارا موفق گردند. یکی از مهمترین این نظامها، نظام مدیریت منابع انسانی آن سازمان است که تأثیر چشمگیری بر عملکرد و بهرهوری سازمان دارد. مدیریت منابع انسانی در هر صنعتی حائز اهمیت بسیار است و صنعت گردشگری نیز از این مقوله مستثنی نیست و حتی میتوان گفت که منابع انسانی در این صنعت بسیار حیاتیتر از هر صنعت دیگری است چرا که، صنعت گردشگری شامل فرآیندهای عاطفی، زیباییشناسی و اطلاعاتی است که در صنایع دیگر از اهمیت کمتری برخوردار هستند و این ویژگیها جزء خصائص انسانی است. با توجه به این مهم، مقالۀ حاضر درصدد تبیین مدیریت منابع انسانی در صنعت گردشگری با تأکید بر اهداف، کارکردها و اقدامات است، که به شیوۀ توصیفی- تحلیلی با استناد به مطالعات کتابخانهای نگارش یافته است.
واژگان کلیدی: مدیریت منابع انسانی، صنعت گردشگری، کارکردها و اقدامات.
دانلود مقاله : ![]() |
Journal of Science and Engineering Elites www.ElitesJournal.ir www.ElitesJournal.com پست الکترونیک ( ایمیل) : Info@elitesjournal.com تلفن دبیرخانه: 44258197 -021 ساعات پاسخگوئی به تماس: همه روزه از ساعت 11 الی 17 (به جز جمعه ها و ایام تعطیل) فکس دبیرخانه : 89780710-021 |