درباره مجله عضویت در مجله شناسنامه مجله شماره استاندارد بین المللی پیایندها شاپا: ISSN 2538-581X شماره مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 80437 صاحب امتیاز: گروه نخبگان دانشگاهی ایران دکتر سیامک حاجی یخچالی دکتر جعفر حیدری دکتر بابک جوادی دکتر مهیار جاوید روزی دکتر رضا ضیائی مؤید دکتر احمد طاهر شمسی دکتر سرور رمضانپور دکتر علیرضا باصحبت نوین زاده دکتر کیوان نارویی دکتر وحید خاکی زاده دکتر علی فرزادی دکتر بهروز بهنام دکتر عرفان صلاحی نژاد دکتر مریم اخوان خرازیان دکتر سعیده مزینانی دکتر راحله خادمیان دکتر اسلام رنجبر نوده دکتر مهناز ذاکری دکتر سیده زهرا مرتضوی دکتر رسول بهنام دکتر سید محمدرضا موسوی فرد مقالات منتشر شده جلد 1- شماره 1- دی 95 جلد 1- شماره 2 - اسفند 95 جلد 2 - شماره 1 - اردیبهشت 96 جلد 2 - شماره 2 - تیر 96 جلد 2- شماره 3- ویژه مرداد ماه 96 جلد 2 - شماره 4 - مهر ماه 96 جلد 2- شماره 5- آذر ماه 96 جلد 2- شماره 6- بهمن ماه 96 جلد 3- شماره 1-فروردین ماه 97 جلد 3- شماره 2- خرداد ماه 97 جلد 3 - شماره 3 - مرداد ماه 97 جلد 3- شماره 4 - مهر ماه 97 جلد 3- شماره 5- آذر ماه 97 جلد 3- شماره 6 - بهمن ماه 97 جلد 4-شماره 1- فروردین ماه 98 جلد 4 - شماره 2- خرداد ماه 98 جلد 4 - شماره 3 - مرداد ماه 98 جلد 4 - شماره 4 - مهر ماه 98 جلد 4 - شماره 5 - آذر ماه 98 جلد 4 - شماره 6 - بهمن ماه 98 جلد 5 - شماره 1 - فروردین 99 جلد 5 - شماره 2 - خرداد 99 جلد 5 - شماره 3 - مرداد 99 جلد 5 - شماره 4 - مهر 99 جلد 5 - شماره 5 - آذر 99 جلد 5 - شماره 6 - بهمن 99 جلد 6 - شماره 1 - فروردین 1400 جلد 6 - شماره 2 - خرداد ماه 1400 جلد 6 - شماره 3 - مرداد 1400 جلد 6 - شماره 4 - مهر 1400 جلد 6 - شماره 5 - آذر ماه 1400 جلد 6 - شماره 6 - بهمن 1400 جلد 7 - شماره 1 - فروردین 1401 جلد 7 - شماره 2 - خرداد 1401 جلد 7- شماره 3- مرداد ماه 1401 جلد 7- شماره 4- مهر ماه 1401 جلد 7- شماره 5- آذر ماه 1401 جلد 7- شماره 6- بهمن ماه 1401 جلد 8 - شماره 1- فروردین 1402 جلد 8- شماره 2- خرداد ماه 1402 جلد 8- شماره 3- مرداد ماه 1402 جلد 8- شماره 4- مهر ماه 1402 جلد 8- شماره 5- آذر ماه 1402 جلد 8- شماره 6- بهمن ماه 1402 جلد 9- شماره 1- فروردین ماه 1403 آمار بازدید
بازدید امروز : 86 بازدید کل : 514863 کاربران آنلاین : 2 بازدید این صفحه : 216 |
صفحه اصلی > استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری بر توسعه¬ مزیت رقابتی پایدار
.: استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری بر توسعه¬ مزیت رقابتی پایدار استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری بر توسعه مزیت رقابتی پایدار
حسین بختیاری1، محمدحسن بختیاری2
1- دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی) 2- دانشجوی کارشناسی حسابداری
kazemmanafi2018@gmail.com
ارسال: بهمن ماه 98 پذیرش: بهمن ماه 98
چکیده تفکر مدیریت امور مشتریان ایدهی جدیدی نیست، مدیریت امور مشتریان را میتوان یک راهبرد کسبوکار جهت ایجاد توسعه، نگهداری و بهینهسازی روابط بلندمدت و ارزشمند مشتریان به حساب آورد. از اینرو، خلق یک محیط دلخواه و بهینه مدیریت ارتباط با مشتری به طور روزافزونی تبدیل به چالش اصلی کسبوکار شده است و این فرآیند به سرعت به پیشنیازی برای بقا و موفقیت کلیه کسبوکارها در بازار رقابتی امروز مبدل شده است. در مقاله حاضر که به شیوه توصیفی- تحلیلی با استناد به مطالعات کتابخانهای نگاشته شده است پس از تبیین مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری به بحث پیرامون اهداف و اصول مدیریت ارتباط با مشتری و در ادامه روندهای ارتباط با مشتری و نهایتاً مسأله اصلی پژوهش یعنی استراتژی مدیریت ارتباط بر توسعه مزیت رقابتی پایدار پرداخته شده است.
واژگان کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری، کسبوکار، مزیت رقابتی پایدار. دانلود مقاله : |
Journal of Science and Engineering Elites www.ElitesJournal.ir www.ElitesJournal.com پست الکترونیک ( ایمیل) : Info@elitesjournal.com تلفن دبیرخانه: 44258197 -021 ساعات پاسخگوئی به تماس: همه روزه از ساعت 11 الی 17 (به جز جمعه ها و ایام تعطیل) فکس دبیرخانه : 89780710-021 |