![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
درباره مجله عضویت در مجله شناسنامه مجله ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() مقالات منتشر شده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() آمار بازدید ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
صفحه اصلی > استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری بر توسعه¬ مزیت رقابتی پایدار
.: استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری بر توسعه¬ مزیت رقابتی پایدار استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری بر توسعه مزیت رقابتی پایدار
حسین بختیاری1، محمدحسن بختیاری2
1- دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی) 2- دانشجوی کارشناسی حسابداری
kazemmanafi2018@gmail.com
ارسال: بهمن ماه 98 پذیرش: بهمن ماه 98
چکیده تفکر مدیریت امور مشتریان ایدهی جدیدی نیست، مدیریت امور مشتریان را میتوان یک راهبرد کسبوکار جهت ایجاد توسعه، نگهداری و بهینهسازی روابط بلندمدت و ارزشمند مشتریان به حساب آورد. از اینرو، خلق یک محیط دلخواه و بهینه مدیریت ارتباط با مشتری به طور روزافزونی تبدیل به چالش اصلی کسبوکار شده است و این فرآیند به سرعت به پیشنیازی برای بقا و موفقیت کلیه کسبوکارها در بازار رقابتی امروز مبدل شده است. در مقاله حاضر که به شیوه توصیفی- تحلیلی با استناد به مطالعات کتابخانهای نگاشته شده است پس از تبیین مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری به بحث پیرامون اهداف و اصول مدیریت ارتباط با مشتری و در ادامه روندهای ارتباط با مشتری و نهایتاً مسأله اصلی پژوهش یعنی استراتژی مدیریت ارتباط بر توسعه مزیت رقابتی پایدار پرداخته شده است.
واژگان کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری، کسبوکار، مزیت رقابتی پایدار. دانلود مقاله : ![]() |
Journal of Science and Engineering Elites www.ElitesJournal.ir www.ElitesJournal.com پست الکترونیک ( ایمیل) : Info@elitesjournal.com تلفن دبیرخانه: 44258197 -021 ساعات پاسخگوئی به تماس: همه روزه از ساعت 11 الی 17 (به جز جمعه ها و ایام تعطیل) فکس دبیرخانه : 89780710-021 |