![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
درباره مجله عضویت در مجله شناسنامه مجله ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() مقالات منتشر شده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() آمار بازدید ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
صفحه اصلی > بررسی تاثیر و کارآیی ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ و ارتباطات ﺩﺭ ﺁﻣﻮﺯﺵ و فراگیری ﺯﺑﺎﻥ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ
.: بررسی تاثیر و کارآیی ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ و ارتباطات ﺩﺭ ﺁﻣﻮﺯﺵ و فراگیری ﺯﺑﺎﻥ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ
بررسی تاثیر و کارآیی ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ و ارتباطات ﺩﺭ ﺁﻣﻮﺯﺵ و فراگیری ﺯﺑﺎﻥ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ
حمیده احسانی
دانشجوی کارشناسی، دبیری زبان انگلیسی، دانشگاه فرهنگیان اصفهان
Hamidehehsani1375@gmail.com
ارسال: اسفند 96 پذیرش: اردیبهشت 97 چکیده
قرن بیست و یکم، قرن دانایی و انقلاب اطلاعات است. در جهان امروز، استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات در زمینه های گوناگون، هر روز ابعاد وسیع تری پیدا می کند. در حوزه آموزش زبان نیز اهمیت این فناوری را نمی توان نادیده انگاشت. فناوری زمینه را برای یادگیری مادام العمر فراهم می کند و همه افراد با توجه به توانایی های خود می توانند با دسترسی به فناوری مناسب به یادگیری بپردازند. معلمان نیز باید با استفاده از فناوری های نوین شیوه های تدریس و یادگیری سنتی را تغییر دهند و یادگیری را برای فراگیران جذاب تر سازند. هدف مقاله حاضر، بررسی و استقصای ناقصی از عواملی هم چون، اهمیت یادگیری زبان انگلیسی، فناوری های وسیع یادگیری زبان دوم،الگوهای آموزش زبان و فناوری رایانه ای آموزش زبان، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسائل تدریس بوده است. با توجه به ماهیت پژوهش و اهداف مورد نظر روش مورد استفاده به صورت مروری-تحلیلی و کتابخانه ای و مبتنی بر سیاهه ای از متون مرتبط پیرامون موضوع بوده است و محقق با بهره گیری از منابع کتابخانه ای و پایگاه های اطلاعاتی به تجزیه و تحلیل این امر پرداخته است. نگارنده در این مقاله سعی کرده ضمن نشان دادن تاثیر رسانه ها و نرم افزار های آموزشی سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، موانع بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات را نیز مورد کنکاش قرار دهد. بدین منظور در پایان این مقاله نکات و پیشنهاداتی جهت بهبود عملکرد فناوری اطلاعات در اموزش زبان انگلیسی به طور مختصر ارائه می گردد. کلمات کليدي: فناوری اطلاعات و ارتباطات، یادگیری، آموزش، زبان انگلیسی دانلود مقاله : ![]() |
Journal of Science and Engineering Elites www.ElitesJournal.ir www.ElitesJournal.com پست الکترونیک ( ایمیل) : Info@elitesjournal.com تلفن دبیرخانه: 44258197 -021 ساعات پاسخگوئی به تماس: همه روزه از ساعت 11 الی 17 (به جز جمعه ها و ایام تعطیل) فکس دبیرخانه : 89780710-021 |