درباره مجله عضویت در مجله شناسنامه مجله شماره استاندارد بین المللی پیایندها شاپا: ISSN 2538-581X شماره مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: 80437 صاحب امتیاز: گروه نخبگان دانشگاهی ایران دکتر سیامک حاجی یخچالی دکتر جعفر حیدری دکتر بابک جوادی دکتر مهیار جاوید روزی دکتر رضا ضیائی مؤید دکتر احمد طاهر شمسی دکتر سرور رمضانپور دکتر علیرضا باصحبت نوین زاده دکتر کیوان نارویی دکتر وحید خاکی زاده دکتر علی فرزادی دکتر بهروز بهنام دکتر عرفان صلاحی نژاد دکتر مریم اخوان خرازیان دکتر سعیده مزینانی دکتر راحله خادمیان دکتر اسلام رنجبر نوده دکتر مهناز ذاکری دکتر سیده زهرا مرتضوی دکتر رسول بهنام دکتر سید محمدرضا موسوی فرد مقالات منتشر شده جلد 1- شماره 1- دی 95 جلد 1- شماره 2 - اسفند 95 جلد 2 - شماره 1 - اردیبهشت 96 جلد 2 - شماره 2 - تیر 96 جلد 2- شماره 3- ویژه مرداد ماه 96 جلد 2 - شماره 4 - مهر ماه 96 جلد 2- شماره 5- آذر ماه 96 جلد 2- شماره 6- بهمن ماه 96 جلد 3- شماره 1-فروردین ماه 97 جلد 3- شماره 2- خرداد ماه 97 جلد 3 - شماره 3 - مرداد ماه 97 جلد 3- شماره 4 - مهر ماه 97 جلد 3- شماره 5- آذر ماه 97 جلد 3- شماره 6 - بهمن ماه 97 جلد 4-شماره 1- فروردین ماه 98 جلد 4 - شماره 2- خرداد ماه 98 جلد 4 - شماره 3 - مرداد ماه 98 جلد 4 - شماره 4 - مهر ماه 98 جلد 4 - شماره 5 - آذر ماه 98 جلد 4 - شماره 6 - بهمن ماه 98 جلد 5 - شماره 1 - فروردین 99 جلد 5 - شماره 2 - خرداد 99 جلد 5 - شماره 3 - مرداد 99 جلد 5 - شماره 4 - مهر 99 جلد 5 - شماره 5 - آذر 99 جلد 5 - شماره 6 - بهمن 99 جلد 6 - شماره 1 - فروردین 1400 جلد 6 - شماره 2 - خرداد ماه 1400 جلد 6 - شماره 3 - مرداد 1400 جلد 6 - شماره 4 - مهر 1400 جلد 6 - شماره 5 - آذر ماه 1400 جلد 6 - شماره 6 - بهمن 1400 جلد 7 - شماره 1 - فروردین 1401 جلد 7 - شماره 2 - خرداد 1401 جلد 7- شماره 3- مرداد ماه 1401 جلد 7- شماره 4- مهر ماه 1401 جلد 7- شماره 5- آذر ماه 1401 جلد 7- شماره 6- بهمن ماه 1401 جلد 8 - شماره 1- فروردین 1402 جلد 8- شماره 2- خرداد ماه 1402 جلد 8- شماره 3- مرداد ماه 1402 جلد 8- شماره 4- مهر ماه 1402 جلد 8- شماره 5- آذر ماه 1402 جلد 8- شماره 6- بهمن ماه 1402 آمار بازدید
بازدید امروز : 98 بازدید کل : 508363 کاربران آنلاین : 3 بازدید این صفحه : 534 |
صفحه اصلی > مدلسازی تاثیر ارتباط با مشتری در روشهای بازاریابی اینترنتی به کمک شبکه عصبی مصنوعی
.: مدلسازی تاثیر ارتباط با مشتری در روشهای بازاریابی اینترنتی به کمک شبکه عصبی مصنوعی مدلسازی تاثیر ارتباط با مشتری در روشهای بازاریابی اینترنتی به کمک شبکه عصبی مصنوعی
رضا انصاری دانشجوي كارشناسيارشد مديريت کسب و کار، دانشگاه صنعتی شاهرود، شاهرود، ايران
Ansarireza72@yahoo.com
ارسال: مهر ماه 96 پذیرش: آبان ماه 96 چکیده در حالي كه بازار اينترنتي براي فروش محصولات به صورت پديده اي گسترده و عمومي در سطح جهان درآمده است؛ اما با وجود پيدايش چنين بازاري در ايران، به نظر مي رسد اين بازار با توجه به ميزان نياز كشور توسعه نيافته است. مسئله اصلي محقق در اين پژوهش اين بوده است كه مشخص كند چه عواملي بر عدم توسعه بازار اينترنتي در ايران مؤثر است. عدم وجود طرح يا برنامه استراتژي بازاريابي، شرايط زير ساختي شبكه در ايران، فرهنگ استفاده از اينترنت در ايران، قوانين و نظارت موجود موارد عدم رشد بازاریابی اینترنتی میباشد. از عواملي كه مي توان در زمينه عدم توسعه بازار اينترنتي دانش برشمرد؛ عبارت اند از : فقدان استراتژيهاي بازاريابي مناسب، عدم توجه و حمايت سياستگذاران و برنامه ريزان كشور در زمينه توسعه تجارت اينترنتي و زير ساخت شبكه و ضعف در برقراری ارتباط با مشتریان در بازاریابی اینترنتی است که در ادامه بررسی خواهد شد. هدف اصلی این مقاله ارائه یک چارچوب CRM کارآمد برای مدل شبکه عصبی برای تخمین رفتار مشتری در بازاریابی اینترنتی است.
واژههاي كليدي: بازاریابی، ارتباط با مشتری،رضايت بازار اینترنتی، استراتژی بازاریابی، شبکه عصبی مصنوعی. |
Journal of Science and Engineering Elites www.ElitesJournal.ir www.ElitesJournal.com پست الکترونیک ( ایمیل) : Info@elitesjournal.com تلفن دبیرخانه: 44258197 -021 ساعات پاسخگوئی به تماس: همه روزه از ساعت 11 الی 17 (به جز جمعه ها و ایام تعطیل) فکس دبیرخانه : 89780710-021 |