![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
![](../template/hn-aefmc/image/item_sign.gif)
درباره مجله عضویت در مجله شناسنامه مجله ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() مقالات منتشر شده ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() آمار بازدید ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
صفحه اصلی > مدلسازی تاثیر ارتباط با مشتری در روشهای بازاریابی اینترنتی به کمک شبکه عصبی مصنوعی
.: مدلسازی تاثیر ارتباط با مشتری در روشهای بازاریابی اینترنتی به کمک شبکه عصبی مصنوعی مدلسازی تاثیر ارتباط با مشتری در روشهای بازاریابی اینترنتی به کمک شبکه عصبی مصنوعی
رضا انصاری دانشجوي كارشناسيارشد مديريت کسب و کار، دانشگاه صنعتی شاهرود، شاهرود، ايران
Ansarireza72@yahoo.com
ارسال: مهر ماه 96 پذیرش: آبان ماه 96 چکیده در حالي كه بازار اينترنتي براي فروش محصولات به صورت پديده اي گسترده و عمومي در سطح جهان درآمده است؛ اما با وجود پيدايش چنين بازاري در ايران، به نظر مي رسد اين بازار با توجه به ميزان نياز كشور توسعه نيافته است. مسئله اصلي محقق در اين پژوهش اين بوده است كه مشخص كند چه عواملي بر عدم توسعه بازار اينترنتي در ايران مؤثر است. عدم وجود طرح يا برنامه استراتژي بازاريابي، شرايط زير ساختي شبكه در ايران، فرهنگ استفاده از اينترنت در ايران، قوانين و نظارت موجود موارد عدم رشد بازاریابی اینترنتی میباشد. از عواملي كه مي توان در زمينه عدم توسعه بازار اينترنتي دانش برشمرد؛ عبارت اند از : فقدان استراتژيهاي بازاريابي مناسب، عدم توجه و حمايت سياستگذاران و برنامه ريزان كشور در زمينه توسعه تجارت اينترنتي و زير ساخت شبكه و ضعف در برقراری ارتباط با مشتریان در بازاریابی اینترنتی است که در ادامه بررسی خواهد شد. هدف اصلی این مقاله ارائه یک چارچوب CRM کارآمد برای مدل شبکه عصبی برای تخمین رفتار مشتری در بازاریابی اینترنتی است.
واژههاي كليدي: بازاریابی، ارتباط با مشتری،رضايت بازار اینترنتی، استراتژی بازاریابی، شبکه عصبی مصنوعی. |
Journal of Science and Engineering Elites www.ElitesJournal.ir www.ElitesJournal.com پست الکترونیک ( ایمیل) : Info@elitesjournal.com تلفن دبیرخانه: 44258197 -021 ساعات پاسخگوئی به تماس: همه روزه از ساعت 11 الی 17 (به جز جمعه ها و ایام تعطیل) فکس دبیرخانه : 89780710-021 |